Olen saanut salaiselta neuleystävältäni viimeisen paketin, eikä tietysti ollut mitenkään mahdollista, että säästäisin sen jouluun asti... Avata piti heti kun sain sen postista kotiin eli tänä aamuna. Voi mitä ihanuuksia! Aivan minun väristäni lankaa huivia ja varten ja mielenkiintoisen haastavan näköinen Knittyn huiviohje (sekä helmiä tuota ohjetta varten). Arvatkaa vain, miten paljon jo syyhyttää päästä käsiksi tuohon huiviin, mutta se joutuu nyt odottelemaan rauhallisempaa aikaa, joululomaa. Ja sitten joulukahvia ja ihana pieni rasia suklaakonvehteja, joista osan olen jo tämän päivän aikana pikkuhiljaa nautiskellut :-).

 

Salainen ystäväni on ollut Kissaton neuloja eli Maarit. Jälleen kerran sinulle suuret ja lämpimät kiitokset! Olen pitänyt kaikista paketeistani kovasti. Minulla on ollut hyvin kiireinen syksy, joten  bloggaaminen on jäänyt vähemmälle, mutta jokainen paketti on ilahduttanut minua kovasti. Jälleen kerran SNY-kierroksesta jää hyvä mieli :-).