Tänään blogissani juhlitaan kahdesta syystä. Ensinnäkin vapautin eilen sormeni sorron (ei kun lastan) ikeestä ja tänään olen verryttelyjen jälkeen neulonut kolme ja puoli kerrosta Clapotista. Jänne on tarttunut hyvin paikoilleen, mutta se on vielä jäykkä ja sormen koukistaminen sattuu. Hoito-ohjeena on jumpata sormea, ja mikäs siihen on parempi konsti kuin neulominen. Jihuu :-).

Ja sitten toinen syy juhliin: muistin että blogini täyttää vuoden nyt huhtikuussa, ja kas, sehän onkin juuri tänään! Juhlan kunniaksi kaivelin tietokoneen arkistoista tyttären muutaman vuoden takaisen synttärikutsukuvan, kun en tähän hätään osuvampaakaan keksinyt. On kuvassa ainakin juhlamieli kohdallaan.

67473.jpg

 

Minulla ei ole vielä koskaan ollut blogissani arpajaisia (eikä laskuriakaan sen puoleen), mutta nyt korjaan tämän puutteen: kaikki jotka ilmoittautuvat kommentteihin torstai-iltaan mennessä osallistuvat yllätyspaketin arvontaan. (Katsotaanpa nyt samalla, onko minulla edes lukijoita blogin hiljaiselon jälkeen.)

Blogia olen pitänyt ehkä enemmän itselleni kuin muille, paikkana johon kokoan jonkinlaisen katsauksen siitä mitä käsistäni on maailmalle lähtenyt. Mukavaa tämä on ollut, mutta aina eivät aika ja voimat riitä päivittämiseen, ja silloin olen ollut (ja olen vastakin) jonkin aikaa vaiti ilman että aion kantaa siitä huonoa omaatuntoa. Kirjoittelen silloin kun energiaa riittää: blogin pitää olla ilon lähde eikä riippakivi ;-).