Olen näköjään tullut haastetuksi faktameemiin, joten onpahan aihe taas yhteen postaukseen (haastajana oli Katja). Eli pitäisi valita elämästäni seitsemän faktaa jaettavaksi teidän kanssanne, ja haastaa sen jälkeen seitsemän muuta bloggaajaa. Jätän kuitenkin haastamatta, koska en jaksa etsiä sellaisia blogeja, joissa tämä ei vielä olisi kiertänyt. Mutta itsestäni koetan kaivella esiin jotain. Tämä onkin vaikea homma, sillä mieleen tulee joko itsestään selviä faktoja (kuten että olen addiktoitunut neulomiseen tai että minulla on kaksi koiraa) tai sitten liian henkilökohtaisia asioita.

 

1. Toisin kuin sisareni, käytän Sinuhea alkuperäiseen tarkoitukseen ja luen sen muutaman vuoden välein. Suuri kirja, kirjaimellisesti ja kuvainnolllisesti.

2. Pidän Harry Pottereista ja olen kiinnostunut erityisesti Pottereihin liittyvistä ilmiöistä kuten fanikulttuurista.  Omistan (tai tyttäreni oikeastaan omistaa) kaikki kirjat suomeksi, englanniksi ja venäjäksi. Nyt tähtäimessä on päivämäärä 21.7.

3. Ehdoton lempisarjani televisiossa on Teho-osasto ja omistan kaikki tähän mennessä DVD:nä ilmestyneet kaudet.

4. Ehdoton lempparilaulajani on Maija Vilkkumaa.

5. Olen virkannut teininä itselleni bikinit. (Olen tehnyt lapsena ja teininä paljonkin outoa, mutta olkoon tämä vain yksi esimerkki.)

6. Minulla ei ole vauvakuumetta mutta kylläkin lähes jatkuva koirakuume (joskin siihen olen nyt saanut lievitystä).

7. Luen päivittäin sensaatiouutiset Iltalehdestä ja Iltasanomista.

 

Jotta ei tulisi taas kuvaton postaus, liitän tähän joitain kukkaiskuvia. En kasvata pihallani muuta kuin rikkaruohoja ja luonnonkukkia, joten nämä ovat lähes luontokuvia ;-). Kokeilin järjestelmäkameraa näihin toissapäivänä, kun Pirityinen ei suostunutkaan seikkailemaan viidakossa enkä keksinyt muuta kuvattavaa.

709222.jpg

709223.jpg

709224.jpg