Olen ilmoittautunut jälleen Lankahamstereihin, ja hamsterikuukauteenhan on tietysti valmistauduttava hamstraamalla lankaa. Minulla on ollut syksystä saakka lankakaupaan lahjakortti, jonka sain naapuriltani vastineeksi kielentarkistustyöstä. Koko syksyn olin niin väsynyt, että en halunnut lähteä edes lankakauppaan - ja halusin käyttää lahjakortin vasta kun olen oikeasti paremmalla mielellä. No, väsynyt olen edelleenkin, mutta tänään kuitenkin kävin Joen Langassa, jossa oli sopivasti alennusmyynti. (Okei, alennusmyynti oli tietysti se syy mennä juuri nyt ostoksille...)

Harkinnan jälkeen mukaani tarttui tummanpunaista ja vaaleanharmaata Regia Silkiä alennuskorista, ja lisäksi ekstrasijoituksena Austermanin Stepiä, jota tekee mieleni päästä kokeilemaan. Lisäksi kotimatkalla ostin Citymarketista vähän beigenväristä raita-Woolia, joka sekin oli alennuksessa. Tyttären ehdotuksesta kuvasin lankanäytteet blogipiskin kera.

1222357.jpg