Sain SNY:ltäni lokakuun paketin, ja mitä sieltä paljastuikaan: punaiset palmikkolapaset, sukat ja kaulaliina. Olen nyt kyllä ihan sanaton, kun olet nähnyt näin paljon vaivaa minua varten. Käyttöön nämä pääsevät ihan heti. Talvella käytän kotona villasukkia joka päivä, joten niitä ei ole koskaan liikaa. En osaa sanoa muuta kuin KIITOS! Lisäksi sain Tehy-kortin ja koiraheijastimen (jonka käytöstä saatan joutua kinastelemaan Tyttären kanssa...).

1010183.jpg

Otin kuvan eteisen peilin edessä enkä tietenkään tajunnut, että peili heijastaa salaman valoa. Neuleet ovat kyllä ihan tasaisen värisiä eli värierot ovat vain optinen harha :-).

Olen jonkin aikaa potenut kipeää hammasta, ja maanantaina sain siihen juurihoitoa. Sen jälkeen viikko on kulunut särkylääkkeitä napsiessa. Ei sinänsä iso juttu, kun muuten olen saanut olla terveenä, mutta kipu on häirinnyt töihin keskittymistä ja nukkumista :-(. Tänä aamuna tuntui välillä jo paremmalta, mutta nyt taas jomottaa, joten varmaan sinne jäi vielä jotain hoitamista. Uusi aika on kyllä jo varattuna.

Huomenna lähden käymään päiväseltään Helsingissä kokouksessa, ja joudun matkustamaan junalla. Tulee työpäivälle pituutta... Hyvä puoli on se, että junassa on aikaa neuloa (paitsi jos olen liian väsynyt). Helsingissä minulle jää aika rajallisesti shoppailuaikaa, joten taidan jättää lankakaupat väliin - ja säästää rahani viikonlopun käsityömessuihin. Katselen sen sijaan muita keskustan kauppoja, kuten vaikka kirjakauppoja (ja se siitä rahan säästämisestä...)

Kuulumisiin!