Puuvillatakki on valmistunut, puuttuu vain vyö. Kuva tulee jahka ennätän. Mutta ennen sitä hiukan henkilökuvaa tämän blogeissa kiertelevän formaatin avulla:

10 vuotta sitten minä...
1. olin 27-vuotias tuore äiti
2. olin saanut tiedon ensimmäisestä apurahastani
3. jäähdyttelin koiraharrastusta 5-vuotiaan koirani kanssa

5 vuotta sitten minä...
1. olin 5- ja 3-vuotiaiden lasten äiti
2. olin töissä yliopistolla ja niiiiin väsynyt
3. olin ollut naimisissa 8 vuotta

3 vuotta sitten minä...
1. odotin esikoisen eskarin kevätjuhlaa ja jännitin tulevaa koulun aloitusta
2. olin tutkijakoulussa ja ahdistunut väitöskirjani jumiutumisen vuoksi
3. olin surullinen, koska appeni kunto oli heikentynyt

1 vuosi sitten minä...
1. odotin kuopuksen eskarin kevätjuhlaa ja jännitin (ihan vähän vain) hänen tulevaa koulualoitustaan
2. aloin päästä pahimman ahdistuksen yli
3. aloin addiktoitua neulomiseen

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen kirjoittanut väitöskirjan käsikirjoitusta
2. olen neulonut paljon ja myös tutustunut toisiin neulojiin sekä virtuaalisesti että oikeasti
3. olen saanut perheeseen toisen koiran

Eilen minä...
1. ompelin kasaan puuvillaisen neulatakkini
2. puuhasin koiranpennun kanssa
3. katsoin Suuren seikkailun aloituksen

Tänään minä...
1. valmistelen esitelmää ensi torstaiksi
2. neulon hiukkasen kesäpuseroa tyttärelle
3. ulkoilen koiranpennun kanssa

Huomenna...
1. jatkan esitelmän tekemistä ja pakkaan
2. neulon tyttären kesäpuseroa
3. ulkoilen koiranpennun kanssa

Ensi viikolla:
1. jatkan taas käsikirjoituksen kirjoittamista
2. ihailen Tampereen lankakauppojen saalista (toivon, että ehdin työmatkalla myös kaupoille)
3. käyn myymässä kahvia ja pullaa koulun teatteriesityksessä

Loppuvuoden tavoitteenani on
1. kirjoittaa väitöskirja valmiiksi
2. saada töitä
3. kouluttaa koiranpennusta kunnon koirakansalainen