Uusi Novita tuli tänään ja kas vain, siellähän on ohje juuri sellaiseen verkkohuiviin, joita olen itse viime päivinä vääntänyt: verkkohuivin reunaan virkataan ketjusilmukoilla röyhelöä :-o. Mitenkähän on, onko minulla mitään "tekijänoikeutta" röyhelöreunukseen siinä mielessä, että onko luvallista panna nuo huivit myyntiin koululaisten myyjäisiin?

Lehden mukana tuli myös pinssi, joka oli minusta yllättävän kiva (paitsi aivan väärän värinen). Plussaa siitä, että pinssissä ei lue isolla Novitan logoa. Tällaisena voisin sen hyvinkin johonkin laittaa esille.

Lehteä ja lankakarttoja selasin myös. Kukkarolle ja lankakaapille tietää hyvää se, että uutuusvärin näkyy jylläävän vihreä, joka ei ole minun värini ollenkaan. Ainakaan pelkän lehden jälkeen ei tullut mistään väristä must-oloa. Cocoksen yksi väri näyttäisi punaoranssilta, sitä pitää kaupassa jossain vaiheessa hiplata tarkemmin. Langoista minua houkuttaa Bambu, jota pitää melko varmasti ostaa puserollinen (hintatietoja vain jään odottelemaan).

Mutta tuo kaikki saa jäädä ajatusleikin asteelle joksikin aikaa. Tammikuun asetin itse itselleni lankantuhoamiskuuksi, ja helmikuuksi liityin Lankahamstereihin. Lisäksi liityin vielä Spectrumiinkin, koska sen helmikuun värinä on sininen, ja hamstereissa tarkoitukseni olisi tuhota koko joukko sinertäviä keriä pois kaapista (sininenkään ei ole oikein minun värini).

Kuvia ei tällä kertaa. Valmistunut on kaksi ylempänä mainitulla tavalla virkattua verkkohuivia, valkoisia ja kultalankaa joukossa. Kuvaan ne tässä joskus joutessani.