Ihania päiviä nämä viime päivät, ja ilmassa on ihanasti kevään tuoksu. Eilen oli blogipiskin iltalenkillä kamera mukana, joten tänään voin tarjoilla pikaisesti lukijoilleni daideellisia kuvia, joissa näkyvät kaksi minulle kuvatessa tärkeää asiaa: vastavalo ja kuvajaiset veden pinnassa.

521537.jpg

521533.jpg

521532.jpg

521539.jpg

 

Ja sitten vielä kokeellinen otos "Kurkistus toiseen todellisuuteen":

521531.jpg

 

Tänään olen kirjoittanut lektiotani eli väitöksenalkajaisesitelmää. Kirjoittaminen etenee hyvin verkkaisesti, mutta paniikkia ei silti ole. Lisäksi olen lueskellut kirjaa läpi, jotta itse muistaisin mitä olen oikein tehnyt :-P. Käsityöt ovat olleet näissä puuhissa seuralaisiani, ja kirjoittaminen tuntuu nykyisin vaikelta, jos minulla ei ole yksinkertaista (lue: aivotonta) näperrystyötä sylissäni. Ehkä tässä lähipäivinä saan joitain kuviakin.