Olen ollut reissussa monta päivää, ja tulin vasta äsken kotiin, niin että pääsin avaamaan salaisen neuleystäväni paketin vasta kymmenen minuuttia sitten. Suuret kiitokset tästä jouluisesta paketista ja koko syksystä! Olen nyt matkasta ihan uuvuksissa, joten en kirjoita nyt pitemmästi vaan palaan asiaan ensi viikon alussa. 

//MUOKS//

Enpä ehtinyt näköjään edes viikon alussa asialle, vaan keskiviikkoon asti edettiin. Mutta nyt olen saanu kamerasta ulos kuvan viimeisestä SNY-paketista. Joulun kunniaksi sain siis Vilma-nimistä lankaa (joka on jälleen uusi tuttavuus, kuten kaikki syksyn mittaan saamani langat), suklaata (namskis) ja mielenkiintoiselta näyttävää teetä. Samalla tietenkin paljastui lähettäjän henkilöllisyys: minun salaisena ystävänäni on ollut Nepsu. Lämpimät kiitokset tästä paketista ja samoin koko syksystä! SNY-kierros on ollut minulle yhtä miellyttävä kokemus kuin kaikki aikaisemmatkin. On ollut ihanaa odotella harkittuja paketteja, joissa on ollut yllättäviä mutta minun makuuni sopivia juttuja. Syyskuun lanka löysikin jo muotonsa, ja lokakuussa saamani sukkalanka on jo puikoilla. Marraskuun langallekin on jo suunnitelma olemassa, ja punaiselle langalle minulla, suurella punaisen ystävällä, on aina käyttöä. Kiitos siis vielä kerran!