Tekevälle sattuu, ja kirjanharrastajalle kertyy tuplaostoja. Huomasin tänään, että minullahan on kaksi kappaletta Mary Oljen kirjaa Virkattuja vuodepeitteitä - samalla kun olin melkein ostamassa kolmatta... Toisessa kirjassa on jo minun nimeni, mutta tässä ei ole. Kirja on sisältä suht hyvässä kunnossa, mutta kansissa on pientä taittumaa. Ajattelin, että parhaiten löytäisin tälle uuden kodin käsityöpiireistä, joten tarjolla vaihtarina. Jos joku kirjan haluaa, voi esittää vaihdossa jotain muuta tilalle (eikä tarvitse olla mitään arvokasta). Jos tulee useita vaihtotarjouksia, valitsen sen joka sattuu miellyttämään minua eniten :-).   

140025.jpg

 

Salaiselle ystävälleen ovat monet lähettäneet terveisiä, ja samoin teen minäkin. Mitään toivelistoja en osaa esittää, vaan jätän asian Ystäväni harkittavaksi. Minä olen vähään tyytyväistä lajia ja ilahdun monenlaisista asioista, joten minua ei varmaankaan ole vaikea miellyttää ;-).

Vaihtohuivikin on tässä pikkuhiljaa edistynyt, mutta jalkapallopaita on ollut vähän jäissä. Sen sijaan valmistui pikku kassi kummitytön syntymäpäivälahjaksi, siitä kuva myöhemmin. Sitä tehdessäni huomasin, että osaan näköjään nykyisin virkata kiinteitä silmukoita työhön katsomatta, joten taas uusi käsityötekniikka työlukemisten varalle ;-).